Transport si retururi

Transport

Livrarile comenzilor se efectueaza prin curier, taxa de livrare fiind calculata in functie de greutatea produselor comandate, in cosul de cumparaturi fiind afisata valoarea taxelor de expediere dupa introducerea datelor solicitate pentru livrare.

Orice reclamatie asupra coletelor trebuie efectuata la momentul primirii acestora. In cazul in care observati deteriorari sau alte nereguli la colet, trebuie sa le semnalati si sa semnati nota de transport cu observatiile respective, in caz contrar acestea nu vor fi luate in considerare ulterior, si nu se vor putea solicita despagubiri.

Livrarea comenzilor se efectueaza in toata tara, timpul de transport fiind de 2-4 zile lucratoare, in functie de destinatie. Dupa ce comanda va fi pregatita, veti primi un email in care sunteti informat de expedierea coletului. In cazul in care observati intarzieri avem rugamintea sa ne contacti, pentru a face verificari, si a ne asigura de livrara comenzii catre dvs.

Returnarea produselor

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos, termeni care sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii. Produsele care fac obiectul comenzilor online, pot fi returnate in termen de 14 zile de la data primirii acestora, fara a fi nevoie de invocarea unui motiv. Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract incepand de la ziua in care intra in posesia produsului, pana la sfarsitul perioadei de retragere, care se sfarseste dupa 14 zile, conform ordonantei de urgent O.U.G nr.34/2014

Ne dorim sa fiti pe deplin multumiti de produsele cumparate de la noi. Daca din anumite motive nu sunteti pe deplin satisfacut de articolele achizitionate, le puteti returna in 14 zile de la data la care v-au fost livrate, iar noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra, in conditiile legale privind dreptul de retragere al consumatorului in cazul comertului la distanta.

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, Cumparatorului i se permite să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a acestora.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, Cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii.

Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării acestora.

In cazul in care Cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumparatorul  este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii acestora.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun. Ca urmare, Cumparatorul are obligatia atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returneze in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

Bunurile returnate ce prezinta urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Orice diminuare a valorii bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii bunului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata Cumparatorului la receptionarea produselor returnate.

Produsele achizitionate care au beneficiat de transport gratuit in momentul comenzii, la returnarea acestora se va opri taxa de transport!

Cum se returneaza produsul si cum primeste valoarea achitata inapoi?

Pentru informarea FLY STORE SRL despre returnare si comunicare IBAN pentru returnare contravaloare trebuie trimis un e-mail de informare catre adresa  contact@q-shop.ro. sau telefonic la nr 0729663951(Luni-Vineri 09:00-18:00) cu urmatoarele informatii :

1.Numele pe care a fost facuta comanda, respectiv factura

2.Data facturii si produsul sau produsele care se returneaza

3. Produsele se trimit prin orice firma de curierat la adresa mentionata in factura, costul transportului fiind suportat de expeditor.

4.Contul IBAN unde se poate returna contravaloarea produsului ( fara taxe de transport).